【繪圖日記: 輕熟女都是長期糧尾?】

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

繪圖日記終於趕出來了~~ (好醜… <畫似主人形?!)
原來畫這些看似"無聊"又唔多靚的繪圖日記,還真不容易呀~~
(枉我正職是做創作&設計的….. 汗顏 -__-|||)


﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

女人對保養品的執念
大概跟秦始皇追求長生藥
執念一樣深…

女人只要聽到 “抗衰老  美白  提升  緊緻" 等字
就像被下降頭一樣…馬上乖乖拿錢出來
(我就是被保養品生產商下了降頭的其中一枚)
窮到盡處還是會冒死拿信用卡出來…………..
所以女人的錢很易騙,尤其是年紀愈大的女人……

有時連我自己也會想
我臉只有一張(雖然大)
為什麼可以買下這麼多………….
(等如腳只有一對,鞋卻有數十雙~)
男人愛新鮮,女人也一樣
看見新的保養品就會動心就會想試一試
總覺得沒試過的永遠像是最好的
哈哈哈哈哈哈哈~~~~
而且每次也會心存幻想
總覺得乖乖用完就會變得像那產廣告品的麻豆一樣
(我也算是半個在廣告這一行業,
為什麼還會信廣告的照片….. )
不過,花少少錢買個夢想
也不錯呀…. (只要沒被月結單嚇到多兩條皺紋的話….)

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

P.S. 我終於試了這個馥莓飲了(貴炸了!!!!)
作為一個輕熟女… 保養真的是一項最大(又最貴)的投資……
下次分享一下這個


對「【繪圖日記: 輕熟女都是長期糧尾?】」的一則回應

  1. 很可愛的圖耶 囧 (抱頭) 我也很喜歡畫圖的 當朋友可以嗎? 😀 在你BLOG中我也找到了很多同感 因為我是最新幾年(自從出來工作後吧) 才極速打扮的, 覺得自己一時間很大變化 無論外形還是心態上囧 從打扮中的確會找到自信呢

  2. 哈哈…你啲公仔實在太得意啦! 攪到我終於忍唔住要係度留個言! 我都覺得百幾蚊買幾枝berry juice好貴….不如用黎買啲靚skin care搽仲好! 其實呢,見你捱更抵夜咁辛苦,我想share下我用緊既回春二寶(絶對絶對唔係賣廣告呀),就係lancome genifique同skinmedica recovery complex。呢兩樣嘢都可以令你既皮膚firm啲、嫩啲、面色通透啲,而skinmedica既recovery complex就有人體生長因子可以增生collagen,可以plump起輕熟女稍為鬆弛既皮膚,同genifique一齊用效果更加好! 呢兩樣嘢係我既holygrail products,我都係唔會接受自己有殘樣/老態既人,希望你可以做個永遠擁有童顏既輕熟女啦!

    • 呢兩個group都正呀! 我都有d cosmetic group既客,不過公司個ac service同d客會熟d,所以買discount要煩佢再煩個客就費事……. loreal group有一年一度(定兩次?) staff sale,都會去執下平野

  3. 一d都唔醜,我鐘意你ge畫風,好可愛!(同埋有d日本feel) 我覺得呢d漫畫好睇在公仔得意之餘,個內容好吸引,令人睇完覺得好有同感發自內心笑出黎,我會一直支持你架!! 我都同意保養品真係唔慳得,同埋我有個奇怪習慣,好鐘意買lip gloss,雖然全部都係紅色,粉紅色同橙色,但就次次都忍唔住買一堆

    • 係呀,係呀,係呀!! 我買胭脂都全部係粉紅色系, 本身吾like 橙色系,太深紅又老氣,所以都係不停買差不多的…. 我會好好努力ga!!! 雖然一邊工作一邊抽時間畫野真係好辛苦,but睇到留言就會覺得是值得

  4. wah, so expensive, why not buying the berries to eat?!?!?!should be having more nutrition ah and at least filling your stomach, great snacks! my skin colour is born to be in darker colour, so sad… i actually gave up the whitening products.. just focusing on maintenance now!!

    • 有時blue berry做特價,大約廿蚊的話我都會買來食ga! 不過不是成日有blue berry,而且有時都好貴…. 所以我比較多食奇異果! 可惜………. 上海兩樣野都好貴 都係香港好!

發表留言